سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
جمعه 90 اردیبهشت 9 :: 5:26 عصر ::  نویسنده : محسن قاری

سلام. امروز مورخ 09/02/1390 درحال وبگردی بودم که با این متن مواجه شدم.

[ شهید محسن قاری ]

شهید محسن قاری ایوری

تاریخ تولد : 1346

محل تولد : خراسان رضوی / کاشمر / کوهسرخ / روستای ایور

تاریخ شهادت : 14/5/62

محل شهادت : قلاویزان

مزار شهید : گلزار شهدای روستای ایور

  

تاریخ ثبت : 20/01/1388

 

 

 

 

 

نمیگم که منم مثل این شهید لایق هستم اما امیدوارم حالا که این تشابه اسم و فامیل ایجاد شده یک نظری هم به ما کنند.

در ضمن از کلیه دوستانی که میتوانند در مورد این شهید اطلاعات مناسبی بدهند کمک میطلبم.

یا علی

منبع: http://sobh.org/shohada/defaa/shahid.asp?id=4917&f=%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86

منبع: http://www.eivar.org/product.php?pdId=37


شهید پلارک


آنچه می گویم شاید چندان ارتباطی با این وبلاگ ندارد اما بدون قضاوت بیان می کنم تا از دیدگاه دوستان در این زمینه آگاه شویم.
اگر عبارت "شهید پلارک" در گوگل جستجو شود، حرف های فراوان در مورد او نوشته شده و نمی توانم در مورد صحت آنها گواهی دهم. من آنچه را خودم دیدم می گویم:     
دیروز عصر در بهشت زهرای تهران، قطعه 26 همراه فرزندم بر مزار شهید سید احمد پلارک حاضر شدیم. پیدا کردن مزار او خیلی آسان است. اگر به قسمت شهدا برویم، از هرکه بپرسیم مزار فلانی کجاست ـ بجز افراد اندک ـ نشان می دهند.
بر مزار که حاضر شدیم مردم در آنجا حاضر می شدند و پس از قدری توقف می رفتند. مردم با شگفتی قبر را تماشا می کردند و گاه فاتحه می خواندند و گاه دستانشان را با رطوربت سنگ، خیس کرده برای تبرک به صورت می مالیدند. بعضی ها پارچه ای را با آبی که روی سنگ بود خیس می کردند و می بردند.
یک بار وقتی که وسط سنگ قبر را با دست یا پارچه بردند، من و پسرم بقیه ی نم را با دستانمان خشک کردیم تا یقین کنیم تر نیست اما پس از سه چهار دقیقه دیدیم دوباره آب آنجا را فرا گرفت.


چند نکته:
الف) آبی که روی سنگ جمع می شود در حد نم نیست بلکه سنگ خیس و تر می شود و حتی کفشهای ترشده، اطراف سنگ را خیس کرده اند.
ب) سنگ قبر چند سانتیمتر از زمین بالاست و روی سیمان گذاشته شده. بنظر می رسد آب از بین سنگ و سیمان خارج شده چند سانتیمتر بالا می آید و کم کم روی سنگ را فرا می گیرد.
ج) وقتی آب از زیر سنگ خارج می شود باید بطرف پایین برود اما چرا بالا آمده روی سنگ را فرامی گیرد؟
د) بعضی حاضران می گفتند که همیشه آب به همین صورت خارج می شود. جای پرسش است که: چرا در اوقات دیگر مثل شبها که کسی آبها را جمع نمی کند، آب بر زمین جاری نمی شود و جاهای دیگر را فرا نمی گیرد؟ به عبارت دیگر چرا آب فقط به اندازه ای که سنگ را فرا بگیرد خارج می شود؟

منبع: http://zartoshtimosalman.parsiblog.com  





ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 33
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 1085680
پیوندها