سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
.:؛ حقوق و حقوقدانان ؛:.
درباره وبلاگ


سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
صفحات وبلاگ
23090294263918019306.jpg
پنج شنبه 91 خرداد 18 :: 7:19 صبح ::  نویسنده : محسن قاری

 

دانشگاه آزاد از دوربین ماهواره ها

 


 

با سلام و خسته نباشید خدمت دوستانی که وارد این صفحه از وبلاگ بنده شده اند.

من در پایان سال 90 و قبل از اینکه این حرکات یکساله شود قصد حذف مطالب را داشتم اما به دلیل مسایل شخصی که مهمترین پی آمد آن عدم دسترسی به اینترنت و یا از یاد رفتن بود  نتوانستم به مقصود برسم تا اینکه اظهارات متفاوتی شنیدم و اقدام به گذاشتن این پیام کردم. مطالب درج شده در این قسمت که مربوط به قضایای سال 1390 میباشد صرفا مخصوص  زمان خودش است و اعتراض بنده در مورد رای نیست و نه به جهت حمایت از متخلفین (برگزار کنندگان جلسات نامشروع و شرکت در جلسه) بود بلکه به نوع اطلاع رسانی احکام آنها بود که در امتحانات پایان ترم همان ترم مشاهده کردیم بعضی از افراد مندرج شده در لیست در کنار ما امتحان میدادند!!!

 

  

من به اینکه چرا در هر جای دانشگاه که رسیده بودند با کاغذ سایز بزرگ و با رنگ قرمز این احکام را نصب کرده بودند در صورتی که میتوانستند مثل خیلی از احکام دیگر بصورت خیلی گذرا نصب کنند. و این نکته که اکثر دانشجویان به آن اذعان دارند این است که صرفا به خاطر رشته تحصیلی این حرکت صورت گرفته و شاید برای جنبه ارعاب انگیزی و پیشگیری از تخلفات دیگر... !!!

بیان داشته شد : "... تخلفات دانشجویان رشته حقوق بیشتر از نیمی از تخلفات کل دانشگاه را دربر میگیرد ..." یعنی بین 50٪ تا70٪ کشفیات در کل دانشگاه مربوط به دانشجویان حقوق است درصورتی که در خیلی از تخلفات شاید کشفیاتی صورت نگیرد و یا به هر نحو کشفیات رشته های دیگر گزارش نشود! که صحت این  را باید از افرادی که وظیفه ی کشف و گزارش تخلف را دارند سوال کرد!

در پایان مجددا متذکر میشوم که اظهاراتم نسبت به رای نبوده و رای محترم است و هیچ حمایتی از دانشجویان متخلف نمیکنم و این یک مطلب شخصی است و کسی حق سو استفاده از این مطلب را ندارد!

همچنین از دوستانی که از این مطالب ناراحت شده اند عذرخواهی میکنم و دوست دارم اگر موجب ناراحتی آنها شده ام در قسمت درج نظرات ابتدا به بنده متذکر شوند تا از دیدگاه یکدیگر آگاه شویم. بنده هم مطلب قبلی را اصلاح میکنم و مطالبی که مورد تایید نمیباشد را خط (      ) میزنم.

یاعلی 18/03/1391 

 


 

 

رای کمیته انضباطی

متاسفم حقوقی...!!!

 

سلام. امروز در همه تابلو اعلانات دانشگاه با یک برگه مواجه شدیم که در زیر تصویر آن را مشاهده میکنید... اما یک مسئله خیلی حالمو گرفت و اون این بود که چرا برو بچه های حقوق و چرا دانشگاه ما نسبت به مسایل بیرون دانشگاه بچه ها دخالت میکنه؟؟؟؟

نمیخوام بگم کار همکلاسی های ما اشتباه نبوده اما دیگه چرا دانشگاه محروم از تحصیل میکنه؟؟؟؟

سوال دیگه که دارم این هست که چرا وقتی خانم ح. پ. مرتکب تقلب در امتحانات شد نسبت به ایشان اقدامات انضباطی اعمال نشد کوچکترینش درج رای کمیته در تابلو بود؟؟؟ آیا ایشان معصوم بودند یا رابطه بازی ها یا مسئولیت ایشان باعث عدم دقت در نظرات مسئولان کمیته انضباطی شد؟؟؟

 

شاید شما بتونید پاسخ این سوال را بدهید!!! 

 جمعی از دانشجویان حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان

 رای کمیته انضباطی

 

رای کمیته انضباطی

 

رای کمیته انضباطی

جالب اینجاست که در بین افراد بالا هیچ فردی از ورودی 88 نمیباشد و یک فرد ورودی 89 هست که جای تامل زیادی داره این عدم تعادل رفاقت ها...

رای کمیته انضباطی

جالبی تصویر بالا در توهین به استادی هست که سالیان زیادی استاد ثابت دانشگاه است اما مدعو خوانده شده است...

 

رای کمیته انضباطی

  در این سو چنین برخورد میکنند و در =>  این سو  <=  این چنین...

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایید.       بهار 1390




ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :

لوگو
سلام. وبلاگ محسن قاری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فراهان در جهت ارتقای توان مطالعاتی خود و ارایه مطالب مرتبط اقدام به درج این وبلاگ کرده ام. کلیه نظرات دوستان محترم میباشد و منتظر ارایه نظرات و پیشنهادات و مشاوره و تبادل لینک باشما هستیم.
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 1085638
پیوندها